13 timmars sömn

Äntligen hemma! har aldrig varit så skönt att vara hemma, ni fattar inte vilken skit det är i Ukraina... Stannade iaf hemma idag var sjukt trött och sov i 13 timmar i natt, så skönt... men är lite stressad över att missa skolan eftersom jag åker till London ikväll och kommer hem på fredag så missar jag hela denna veckan + att jag var sjuk veckan innan lovet så det är ju kul. Men ska åka till skolan och prata med lärana och sedan åka till stallet och pussa på min bebis som jag saknar så! Men måste verkligen skynda på nu, PUSS
 
Fixad en sjukt god frukost, det var sååå längesedan känns det som, maten har ju inre riktigt varit toppen, vill ni ha ett inlägg om Ukraina? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja!! :) och gärna det vi skrev på mjukisbyxor inlägget.

2013-04-09 @ 11:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0