Sista frukosten hemma på ett tag...

Ja, nu sitter jag och äter min sista frukost hemma på ett tag, nästa blir nästa Tisdag och efter det åker jag till London, så jag får se till att njuta nu, haha! Riktigt god iallafall. naturelyoghurt med äpple och musli + en islatte, mums. 
 
Ska åka och mötas i kyrkan halv 2 så ska se till att fixa det sista nu, är jätte nervös,ska erkänna att flyga är inte direkt det bästa jag vet... Jaja, det blir säkert bra. Glöm inte att kolla bloggen kl 10 vajre dag nu veckan som kommer, P U S S  ♥
 
Kolla gärna in DENNA bloggen medans ni ändå är igång, en av mina många favorit bloggar
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej ha det så kul nu! :) så föresten nästa inlägg kommer imorgon?

2013-04-01 @ 11:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0