Dåligt

Ja, dagens pass gick inte riktigt super bra, han var väldigt stissig, han kollade runt och lyssnade på allt förutom mig. Ja,ja det kan inte alltid gå bra! Jag är ju inte helt frisk längre så jag orkade inte riktigt rida ordentligt.Det varfokus på volter runt upphöja bommar, så det var ju lösgörande iaf vilket var bra, dock så red jag lite flängit...
Men bara för att jag är så snäll så ska jag ändå redigera lite bilder och lägga upp :)
 
  Senare idag måste jag på gudstjänst för konfan med Emma, K U L  skulle så gärna vilja träna innan också har ju inte kunnat träna på hela veckan nu när jag varit sjuk, men vill ju vara 100 när vi ska åka på måndag så vi får se.... Bilder kommer snart, K R A M

Kommentarer
Postat av: Elin Strandholm

Vad tråkigt att det gick lite sådär idag men som du säger det kan inte alltid gå bra :) vad bra att du har börjat med färgade bilder igen

Men måste få säga att gud va fin Mr Romeo är. Och hoppas du blir bättre snart, krya på dig!

2013-03-29 @ 12:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0