Jag hörde att vi var snygga

Ytterligare 2 bilder från idag, haha topmodel nästa! Nej, men förlåt alla ni på min blogg som inte gillar hästar men vill ju visa alla bilder! Ska dock försöka bättra mig med lite mer mode, mat osv. 
 
Imorgon är det påskafton så det blir upp till stallet tidigt! Romeo vilar imorgon så ska bara fixa alla sysslor och ge honom lite extra mycket godis och äpplen. Taggar årets största godis dag imorgon då + ingen vettig träning på hela veckan känns ju toppen... Jaja, jag äter bara mörkchocklad och rostad majs iaf så det är väll okej  ;) 
 
Sen så har jag satt upp ett mål på bloggen! Inom 4 veckor så vill jag uppnå 100 unika läsare om dagen och jag behöver er hjälp! Hjälp mig att länka bloggen på eran facebook, twitter, grupper, tipsa era vänner osv. Ni tjattade ju jätte mycket på att jag skulle börja blogga så då får ni ju hjäla mig att hålla gnistan uppe, RIGHT?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad händer med inlägget om Romeo/ditt hästliv?
Hur länge har du ridit?

2013-03-29 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0