Önskerubriker

På Måndag åker jag till Ukraina med min konfermations grupp, vi ska dit och jobba på barnhem och hjälpa till lite och så. Självklart hänger kameran med, dock så vet jag inte hur det är med internet där...antagligen inte. Men jag vill fixa lite tidsinställda till er under veckan, men jag vet inte vad jag ska skriva om! Men så fick jag en idé att det är många bloggare som kör med önskerubriker nu så det tänkte jag också göra!
 
Så skriver en önskreubrik som t.ex din högsta dröm, favorit plagg osv så skriver jag om det. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Elin strandholm

Ååh vad kul hoppas det går bra för er där nere :)

Mina önskerubriker är:
Vinter och sommar favorit plagg + såklart bilder på kläderna.
Dröm yrke
Favorit rid plagg + såklart bilder på kläderna. Gärna om du kan helgen någon dag göra En foto dag. Och med de menar jag ta lite bilder när du har kläderna på. Eller det är väll så du redan har tänkt men haha.
Familj inlägg (skriv lite om din familj)
Sist men inte minst de vi alla har väntat på, ett video inlägg/video blogg inlägg :)

Hoppas detta hjälper dig med val och ha de nu så kul där nere :)

2013-03-28 @ 15:17:06
Postat av: Anonym

Favorit plagg!

2013-03-28 @ 15:34:42
Postat av: Anonym

Önskerubriker:

Ett Mr Romeo inlägg
Ett favoritplagg inlägg är ett måste
Kanske ett överaskings inlägg..?

Lycka till i Ukraina

2013-03-28 @ 17:37:29
Postat av: Anonym

Har aldrig varit där själv eller hjälpt till på ett barn hem
Du får gärna berätta hur det var när du kommer tillbaks :)
Mina önskningar

Favorit pyjamas & mjukis byxor plagg + bilder
Video inlägg
Inlägg om ditt fotbolls lag

2013-03-29 @ 11:39:24
Postat av: Anonym

Lite olika plagg bilder vore väll lite roligt tycker jag

Kanske, favorit plagg,pyjamas plagg,ridd plagg,bad plagg.
Jag vet inte med dom andra men jag avgudar din kläad still :)

2013-03-30 @ 10:10:14
Postat av: Perssonrebecca.devote.se

Ett tips och önskemål:
Sen när du är borta och har dagens outfit kan inte du göra som nellie berntsson att du tar en bild fram ifrån en bild ifrån sidan och en bak ifrån... Tror många (includerar mig) skulle uppsakta det, då vi också kan få se hur byxorna sitter och så kan vi också kanske köpa dom. Kanske lite mycket jobb men tror fler läsare skulle kanske komma då :)

2013-03-30 @ 12:11:50
Postat av: Anonym

Ja Vilken bra ide kör på pyjamas plagg!

2013-03-30 @ 15:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0